środa, 13 maja 2015

Patrycja już podbija Japonię

Jeżeli komuś się wydaje, że marzenia się nie spełniają to wyprowadzam z błędu. Historia naszej Patrycji chorej na nowotwór mózgu pokazuje, że jak bardzo w coś wierzysz to marzenie stanie się faktem. Patrycja od poniedziałku przemierza liczne uliczki Tokio zwiedzając miejsce, które do tej pory mogła odwiedzić tylko w snach. Nowa egzotyczna kultura nie stanowiła dla Pati większego szoku, gdyż przygotowywała się do wyjazdu już od roku wertując wszelkiego rodzaju źródła z informacjami o kraju kwitnącym wiśnią...Patrycja nie jest sama towarzyszy jej nasza fundacyjna Ania. Dziewczyny miłego wypadu!:)

środa, 27 sierpnia 2014

Klub Odkrywcy Dobra

Chcesz pomagać innm bez wychodzenia z domu? Chcesz widzieć realne efekty swojej pomocy? Chcesz być częścią ciekawego projektu, którego celem jest zmiana na lepsze? Chcesz przeznaczyć swoje pieniadze na szczytny cel?  Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś/aś twierdząco - to dołącz do Klubu Odkrywcy Dobra.

Klub Odkrywcy Dobra to projekt charytatywny skupiający ludzi dobrego serca, którzy poprzez regularne wpłaty wspierają organizację Obozów Zdobywców Biegunów.

Obozy Zdobywców Biegunów to cykl obozów letnich i zimowych, których celem jest wspieranie aktywności dzieci niepełnosprawnych oraz objętych wsparciem pomocy społecznej, które chcą rozwijać swoje pasje i zainteresowania. Budujemy w nich pewność siebie i wiarę we własne możliwości.  Wierzymy, że dzięki obozom dzieci poczują się wyjątkowo, a w przyszłości zadziwią nas swoimi dokonaniami. Celem wyjazdów jest wspieranie aktywności dzieci, które chcą rozwijać swoje pasje i zainteresowania. Zależy na tym, aby budować w nich pewność siebie i  wiarę we własne możliwości. Zdobywcy uczą się, jak przygotowywać wyprawę, przezwyciężać przeciwności losu, walczyć ze strachem i niepowodzeniem. Na bazie dostosowanego do umiejętności uczestników treningu będziemy uczyć motywacji, sztuki osiągania celów, pokonywania problemów tak, by uczestnicy dali sobie radę z trudnościami dziś i w przyszłości. Zaproponowane ćwiczenia będą miały również na celu naukę autorefleksji, wizualizacji, planowania, radzenia sobie z porażkami, stresem i umiejętność dokonywania analizy oraz tworzenia planów. Obozy Zdobywców Biegunów prowadzone są wg autorskiej metody osiągania celów Biegun, której twórcą jest Marek Kamiński.

Członkowie KOD-u co miesiąc przekazują zadeklarowaną przez siebie kwotę minimalnie 10 zł. Dzięki temu wpiera organizację kolejnych obozów (koszt jednego turnusu wynosi 30 000zł).

Członkiem Klubu Odkrywcy Dobra możesz zostać również Ty!
Przekazując jedynie 10 zł co miesiąc możesz na prawdę POMAGAĆ!


Ważne: Całkowita kwota przekazywana przez członków Klubu Odkrywcy Dobra jest przeznaczana na wydatki związane z Obozami Zdobywców Biegunów!


wtorek, 26 sierpnia 2014

Zdobywcy o Obozach

Dziś oddajmy głos dzieciom - uczestnikom Obozów Zdobywców Biegunów. Przeczytajcie, co mają do powiedzenia (pisowania oryginalna;))


„Minęło już trochę czasu odkąd wyjechałam z obozu. Teraz wiem, że to czego tam się nauczyłam będzie ze mną już do końca życia. Te wszystkie wartości, które nauczyłam się bardziej doceniać w tym siebie już zostaną dla mnie ważne. Chciałam podziękować Panu Piotrowi, Pani Kierownik, Pani Kamili i Panu Szymonowi za to czego mnie nauczyli. To co jest przekazywane na obozie jest naprawdę ważne i wspaniałe. Jest to pierwszy obóz na którym byłam i wiem, że jeżeli jeszcze na jakikolwiek inny pojadę to i tak tego nie przebije. Każde zajęcia były dla mnie ważne i pouczający. Ludzie, których tam poznałam są niesamowici i ciesze się ze miałam okazję te dziesięć dni z nimi spędzić. Żałuję, że nie mogę tam być z tą ekipą co teraz ma swój obóz i nawet jeżeli macie jakieś kłótnie czy nie zgadzacie się ze sobą w 100% ostatniego dnia i tak pewnie będziecie płakać, że wyjeżdżacie. Dziękuję za wszystko i mam nadzieję, że jeszcze będę mieć okazję uczestniczyć w obozie zdobywców biegunów. = )” Justyna

„ dzieki piotrusiowi panowi za listy marzyciel ktorego dostalem pomaga mi przymomniec kazde cenne lekcje otrzymane od kadry daze do celu bycia aktorem wczoraj nagralismy jeden film ten oktorym mowilem dzieki calej kadrze” Kuba

czwartek, 21 sierpnia 2014

Pati jedzie do Japonii!!

Z nieukrywaną radością chcemy się z Wami podzielić informacją, że zebraliśmy fundusze na wyjazd Patrycji - absolwentki Obozów Zdobywców Biegunów - na jej wymarzony wyjazd do Japonii. Dziękujemy wszystkim osobom, które wsparły Patrycję i nasz projekt - zarówno finansowo, jak i dobrym, życzliwym słowem. 

Krótkie podsumowanie w datach:
  • przełom stycznia i lutego - Obóz Zdobywców Biegunów, którego uczestniczką była Patrycja
  • luty - początek prac nad projektem Wielka Podróż Patrycji
  • maj  - początek zbiórki na siepomaga.pl
  • sierpień - zebranie całej kwoty potrzebnej na wyjazd! :)
  • listopad - planowany czas wyjazdu do Japonii na ok.2 tygodnie
Już niedługo wyjazd, dopinamy wszystko na ostatni guzik! Za parę tygodni spodziewacie się relacji Pati z Kraju Kwitnącej Wiśni! Ta podróż i spełnienie marzenia to dowód na to, jak wielką moc płynie z ludzkiej solidarności i chęci pomocy. Jeszcze raz dziękujemy - w imieniu swoim i Patrycji!



Dziękujemy także:

- Fundacji Energa - za wsparcie finansowe naszego projeku
- Firmie St.Majewski, producentowi kredek Bambino - za zaproszenie do akcji Małe Dzieła Sztuki

Specjalne podziękowania dla Biura Podróży Reklamy za koordynację Małych Dzieł Sztuki :)


środa, 20 sierpnia 2014

10 dni, 10 kroków

Wczoraj ruszył piąty ostatni w tym sezonie Obóz Zdobywców Biegunów. Uczestnicy obozu mają 10 dni na przejście 10 kroków Metody Biegun. To wyjątkowy czas - pełen zabawy, pracy, refleksji, niezwykłych rozmów i spotkań. Poniżej krótki wstęp do metody uzupełniony o wspominkowe już zdjęcia z kolejnych obozów. :)

Krok 1. Odkryj swój Biegun

Czym jest Biegun? To Twoje największe marzenie, coś co jest dla Ciebie najważniejsze. Jak go poznać? Gdy myślisz o swoim celu – o Biegunie, czujesz się dobrze, radośnie i jesteś gotow/a do poświęceń, żeby go osiągnąć. Żeby odkryć swój Biegun musisz poświęcić na to trochę czasu, zastanowić się nad sobą, swoim życiem.

poniedziałek, 21 lipca 2014

Sezon na Obozy Zdobywców Biegunów uważamy za otwarty!!

Z wielką przyjemnością informujemy, że pierwszy Obóz Zdobywców Biegunów rozpoczął się tydzień temu. Zdobywcy dzielnie dążą do zdobycia swojego bieguna i przechodzą kolejne kroki metody Biegun (sztuki osiągania celów wg Marka Kamińskiego, która jest oparta na jego doświadczeniach i wyprawach). Oprócz tego mają niezłą szkołę przetrwania:) Z wiarygodnych źródeł wiemy, że uczestniczy bawią się świetnie i zachodzą niesamowite zmiany!:) A wszystko pod okiem naszych niezastąpionych instruktorów!!:) Poniżej fotograficzna podróż przez poszczególne dni obozu.

piątek, 11 lipca 2014

Małe Dzieła Sztuki


Małe Dzieła Sztuki to wspólna akcja naszej fundacji oraz firmy St-Majewski, producenta kredek Bambino. Jest to aukcja charytatywna, w której można wylicytować jeden z obrazów narysowanych przez dzieci.
Link TUTAJ. 

Projekt ten ma na celu umożliwienie Wielkiej Podróży Patrycji, o którym pisaliśmy już wcześniej.

W ramach akcji promocyjnej, Biuro Podróży Rekalmy - agencja interaktywna, z którą współpracujemy w ramach projektu, przygotowała film promujący aukcję. Jest to nagranie nietypowego napadu na Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Nie jest ważne, kto tego dokonał. Ważne jest po co.


Zobacz film.